cleanz

ساخت وبلاگ

کارگر نظافت منزل خیلی از وقت ها میتواند در نظافت بهتر و سریعتر ساختمان به ساکنان کمک کند. اعزام کارگر برای نظافت منزل به تمام نقاط کشور و نظافت منزل خانم جوان از جمله مهمترین خدمات این شرکت خدماتی است. دستمزد کارگر نظافت منزل در تهران و تمام شهرهای کشور با قیمت کارگر منزل مصوب اتحادیه انجام می شود.در صورت نیاز به کارگر نظافت منزل با کلینز ما تماس بگیرید.

تعدادی از نمایندگی های کلینز در ایران:

نظافت منزل شرق تهران

نظافت منزل غرب تهران

نظافت منزل جنوب تهران

نظافت منزل توسط خانم جوان این روز ها بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است.

یک کارگر نظافت منزل چه خدماتی ارائه میدهد.تمام شرکت های نظافت منزل لیست تقریبا متفاوتی از خدمات برای کارگر نظافت منزل دارد و خدمات نظافت منزل را با توجه به اولویت های خود انجام میدهد. اما مهمترین خدماتی که هر شرکت خدماتی نظافت منزل ارائه میدهد مشخص و بین همه شرکت ها مشترک است. یک شرکت خدماتی نظافتی لازم است حتما توانایی ارائه این خدمات را داشته باشد.

نظافت منزل

نظافت شرکت

خانه تکانیش

نظافت ساختمان

نظافت راه پله

گرد گیری و غبار روبی

نظافت آشپزخانه و شستشوی ظروف

تمیز کردن و شستشوی در و پنجره

مرتب کردن وسایل

جرم گیری کاشی و سرامیک

شستشو و تمیز کردن کابینت

تمیز و مرتب کردن کمد ها

تمیز کردن لوستر و

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 426 تاريخ : چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 22:52

آیا دنبال یه شرکت خدمات سمپاشی برای سمپاشی منزل یا شرکت و یا هرجای دیگه هستی؟ آیا از کشتن هر روزه ی سوسک ها خسته شدی؟ همین حالا با ما تماس بگیر! شرکت خدماتی کلینز با داشتن سابقه و نیروهای حرفه ای و پیشرو در زمینه سمپاشی منازل و ... در خدمت شماست و شمارا از شر این حشرات موذی راحت میکند. با کلینز تماس بگیرید تا راحت زندگی کنید!

 

چگونه سوسک ها را شناسایی کنیم؟

مشخصات ظاهری

سوسک ها می توانند طولی بیش از 50 میلی متر داشته باشند و گونه های گرمسیری که بزرگتر از سوسک های سایر نواحی می باشند. سوسک ها دارای شش پا و دو شاخک و بعضی هم بال دارند. با این حال اکثر سوسک های بالدار قادر به پرواز نمی باشند.

 

سوسک ها دارای جسم مسطح و بیضی شکل هستند. بدن سوسری ها در هنگام لمس چرب هستند و بسته به دمای محیط ممکن است گرم یا سرد باشند. سر سوسک ها کوچک هستند و کله آنها بوسیله یک ضربه گیر همچون پرونوتوم (یک نوع حشره) از آنها محافظت می کند. سوسک ها دارای 6 پا بلند و سریع می باشند که به آنها تقریبا اجازه حرکت در هر نوع سطحی را می دهد. پدهای موجود روی پاهای سوسک ها انها را در رفتن به تمام سطوح کمک می کنند که با استفاده از آنها می توانند روی سقف و دیوارها نیز به آسانی حرکت نمایند. دهان سوسک ها رو پایین است و بعضی از انها دارای بال های مسطح بر پشت خود می باشند که البته همه آنها از این بال ها برای پرواز نمی توانند استفاده کنند.

 

سوسک های جنس نر معمولا کوچکتر از ماده ها می باشند. نمونه های ماده اغلب بزرگتر از نر می باشند و دارای بال هایی به غیر از شکل سوسک های نر دارا می باشند. آنها نسبت به سمپاشي آسیب پذیر می باشند و تخم سوسک ها به نام oothecae است که معمولا به شکل بیضی و قهوه ای تیره می باشد. سوسک های جوان همچون بزرگترهای خود می باشند و فقط رنگ آنها روشن تر است و بال ندارند و پس از چند بار پوست انداختن به سوسک های بالغ تبدیل می شوند. سوسک های آلمانی قهوه ای هستند و طول آنها حدود 13 تا 16 میلی متر می باشد. سوسک های آسیایی و شرقی بزرگ و تیره تر می باشند. سوسک های آمریکایی به رنگ قرمز مایل به قهوه ای هستند و یکی از طویل ترین گونه های سوسک های خانگی با طول حدود 40 میلی متر می باشند. سمپاشی سوسک

 

 

 

واقعیت سوسک ها

سوسک ها متعلق به گروه بندپابان هستند. بعضی از گونه های آنها به منازل مسکونی حمله می کنند و به عنوان آفات در نظر گرفته می شوند. مابقی نیز برای محیط مفید هستند و تجزیه کننده مواد آلی می باشند. سوسک ها می توانند حامل بیماری های مختلف باشند، زیرا معمولا در نزدیکی دفن زباله و یا در آشپزخانه، جاهایی که غذا فاسد وجود دارد یافت می شوند. رستوران ها نیز ممکن است عفونت سوسک را تجربه کنند. سوسری ها بوهای ناخوشایند را منتشر می کنند و همچنین می توانند صداهایی را از خود تولید نمایند و معروف ترین این سوسک های صوتی، سوسک ماداگاسکاری است و هر چند بقیه گونه های نیز میتوانند صداهای ضعیف تری و شبیه سازی شده از خود تولید نمایند.

 

سوسک ها می توانند خانه شما را خراب کنند و برای برنده شدن در این مبارزه در کنترل سوسک ها مواردی هست که باید رعایت کنید :

 

ورود : سوسک ها می توانند از راه های مختلفی وارد منزل شما شوند، از طریق شکاف ها ، ترک ها ، دریچه ها و لوله های فاضلاب. ما حتی میتوانیم آنها را در کیسه های خرید ، جعبه ها ، کیف دستی و خود شخص پیدا کنیم!

 

محیط ایده آل : منزل شما یک مکان ایده آل برای گونه های متعددی از سوسک ها می باشد. با مقدار زیادی مواد غذایی ، گرما ، آب و مکان های لانه سازی ، می توانند در تمام طول سال باقی بمانند.

 

تولید مثل : سوسک ها به سرعت تولید مثل می کنند و بازای هر کدام از انها که مشاهده می کنیم هزاران هزار سوسک دیگر در پشت دیوار ها و شکاف ها وجود دارند.

 

انحطاط : از آنجا که بیشتر سوسک ها شبانه هستند ، شما تا به حال یکی دو مورد را هم زمان مشاهده نکرده اید و هزاران سوسک دیگر نیز وجود خواهند داشت.

 

آلرژی – آسم : باقی مانده های ایجاد شده توسط سوسک ها و یا مرده آنها می تواند منجر به آلرژی در کودکان و اشخاص شود.

 

ناکارآمدی خودکارآمدی : سوسک ها در پنهان شدن نسبت به شما در پیدا کردن انها استاد تر هستند و تخم های آنها در برابر بسیاری از اسپری های سوسک کش مقاوم می باشد. بدون تجهیزات و اطلاعات دقیق نمی توان در جنگ با آنها پیروز شد.

 

نکته قابل توجه در مورد سوسک ها اینجاست که 5 تا 10 هزار گونه سوسک روی زمین زندگی می کند .

 

انواع سوسک

سوسک فاضلاب یا سوسک آمریکایی :

سوسک فاضلابی عمدتا در قسمت های مرطوب و تاریک زندگی می کنند و به این نوع سوسک ها آمریکایی نیز می گویند . که اندام درشتی دارند و تیره رنگ هستند . برای خلاصی از این سوسک ها حتما باید سمپاشی فاضلاب صورت گیرد .

 

سمپاشی سوسک

 

سوسک حمام :

سوسک حمام هم مانند سوسک فاضلاب در محیط خیس و تاریک زندگی می کنند . این سوسک ها از مواد در حال فاسد شدن تغذیه می کنند که همه این مواد دارای نیتروژن می باشد . این سوسک ها این ماده را در مدفوع خود به شکلی درست می کنند که به خاک بر میگردد و آن را حاصل خیز و غنی می کند که برای گیاهان مفید می باشد . با از بین رفتن این نوع سوسک ها حتی در چرخه طبیعی جنگکل و گیاهان نیز تاثیر می گذارد .

 

سمپاشی سوسک

 

 

 

سوسک خانگی :

سوسک های خانگی در اثر آلودگی محیطی و ریختن غذا و تمیز نکردن آنها به وجود می آیند به عبارتی می توان گفت سوسک خانگی در اثر رعایت نکردن بهداشت در خانه تولید می شوند . این سوسک ها شامل انواع مختلف می شوند . اگر هر چه سریع تر از رشد و تولید آنها جلوگیری نکنید قطعا در آینده نزدیک شاهد تعداد انبوهی از این حشرات خواهید شد .

 

سمپاشی سوسک

 

 انواع سوسک :

سوسک آمریکایی ، سوسک آلمانی ، سوسک چوبخوار ، سوسک کویایی ، سوسک پشت قهوه ای ، سوسک استرالیایی ، سوسک آسیایی ، سوسک سورینام ، سوسک سیگار ، سوسک شرقی ، سوسک  آرد ، سوسک دارو ، سوسک قرمز آرد ، سوسک دندان اره ای

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 445 تاريخ : چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 15:18

نظافت راه پله و مشاعات یکی از خدمات شرکت خدمات نظافتی کلینز است. نظافت راه پله و مشاعات با نیروی حرفه ای وهزینه کم دغدغه خیلی از افراد است .نظافت راه پله و مشاعات خود حتی نظافت پارکینگ و حیاط خود را به ما بسپارید. ما با تجهیزات عالی در خدمت شما هستیم. خدمات دیگر ما شامل: نظافت شرکت ، نظافت ساختمان ، نظافت منزل و... برای رزرو نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا با ما تماس بگیرید.

 

عوامل موثر بر قیمت نظافت راه پله و فضای مشاع

سرویس نظافت راه پله و فضای مشاع در مواقع مختلفی مورد استفاده مشتریان  قرارمی گیرد. مشتریان می توانند هم بصورت یکباره و هم با قراردادهای هفتگی و ماهانه از این خدمت شرکت های نظافتی استفاده کنند. مواردی مثل تعداد طبقات و واحدهای ساختمان، وجود فضاهای مشاع مثل پارکینگ و حیاط و همچنین مواد مصرفی شوینده از جمله عوامل اثرگذار بر قیمت نظافت راه پله و فضای مشاع هستند.

 

۱. برآورد هزینه

بیشتر شرکت های خدمات نظافتی یک هزینه ی پایه حدود 40000 تومانی را برای ۴ ساعت کار یک نیروی آقا به عنوان هزینه پایه به مشتری اعلام می کنند.

 

۲. تعداد طبقات

بیشتر شرکت های نظافتی خدمات نظافت راه پله و مشاع را با احتساب اعداد طبقات و واحدها برآورد هزینه می کنند و به عنوان مثال همانطور که در بسیاری از سفارش های انجام شده در سنجاق دیده می شود به ازای هر طبقه ۱۰۰۰۰ تومان دریافت می کنند.

 

۳. پارکینگ و حیاط

فضاهای مشاع مثل پارکینگ و حیاط هزینه ای علاوه بر هزینه نظافت راه پله ها را می طلبد.

 

 

 

در بلاگ  نیز می توانید برخی مطالب مرتبط دیگر به نظافت را ببینید:

 

شوینده های طبیعی و ارگانیک

سبز نظافت کنید! شوینده های طبیعی و سازگار با محیط زیست را بهتر بشناسیم

نظافت کفپوش های چوبی

پنج راه شگفت انگیز پاک کردن لکه ها

چطور از بچه ها در نظافت خانه کمک بگیریم

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 450 تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت: 13:15

نظافت ساختمان امری ضروری و حاوی اهمیت است ما باید توجه بسیار زیادی به نظافت ساختمان داشته باشیم و اگر نظافت ساختمان را پشت گوش بیاندازیم ممکن است اثرات مخربی داشته باشد.کارگر نظافت منزل ما در تمام نقاط ایران مثل نظافت ساختمان غرب تهران و نظافت ساختمان شرق تهران و نظافت ساختمان کرج و نظافت ساختمان مشهد ... اماده ی  ارئه خدمات نظافت به شماست.ما در تمام زمینه ها اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.نظافت ساختمان باید اصولی باشد. نظافت ساختمان شامل نظافت راه پله و مشاعات . نظافت منزل . نظافت شیشه و پنجره . نظافت دیوار ها می باشد.

لیست قیمت نظافت ساختمان به شرح زیر میباشد:

 

حداقل کار برای نظافتچی آقا 4ساعت 40000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- حداقل کار برای نظافتچی خانم 4ساعت 60000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- هشت ساعت کار برای نظافتچی آقا  80000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- هشت ساعت کار برای نظافتچی خانم  80000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان.

 

در صورتی که از یک شرکت خدماتی خاص ،  نظافتچی ساختمان ( نیروی خدماتی )می گیرید و تمایل دارید که نظافتچی راه پله ساختمان  شما تغییر نکند  در زمان اولین تماس تان این مسئله را به شرکت اعلام نمائید.تا نظافتچی ساختمان شما را کسی در نظر بگیرند که بطور دائم در آن شرکت خدماتی کار می کند و برای نظافت راه پله  ساختمان تان بتوانند همیشه همان شخص را بفرستند.

نکاتی برای نظافت منزل و نظافت ساختمان

سعی کنید نظافت اتاق ها را از بالا به پایین انجام دهید.

شستن دیوارها را از بالا به پایین و از چپ به راست انجام دهید. مراقب باشید که از شوینده ای برای شستن دیوار استفاده

می کنید که صدمه ای به دیوار و دیوار پوش یا رنگ آن نمی زند.

برای نظافت شیشه ها از سرکه سفید استفاده کنید تا تمیزی و شفافیت شیشه ها را با هم داشته باشید.

کفپوش ها را بهتر است که با یک اسکاچ نرم و نم دار شسته و با پارچه ای خشک کنید.

برای نظافت مبلمان از محلول مایع ظرفشویی و آب گرم استفاده کنید اما باید دقت کرد که قبل از تمیز کردن کل مبلمان،

محلول ذکر شده را بر روی قسمت کوچکی از مبلمان امتحان کنید تا مطمئن شوید که رنگ پس نمی دهد.

برای نظافت لکه های سخت آشپزخانه می توان از محلول سرکه و آب ( هر کدام به یک اندازه ) استفاده کرد.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 412 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 14:25

شرکت خدمات نظافت کلینز با داشتن سابقه ای درخشان امروزه یکی از بهترین شرکت های خدماتی نظافتی در شهر های تهران ، مشهد و شیراز است که تمام نقاط این استان هارا شامل میشود. نظافت شرکت یکی از بهترین خدمات این شرکت است و خدماتی دیگر مانند نطافت منزل و نظافت ساختمان و نظافت راه پله و آسانسور در این شرکت است. برای درخواست نظافتچی با ما تماس بگیرید .  پرسنل ما بلافاصله به درخاست شما رسیدگی میکنند و نطافتچی ماهر حتی نظافتچی خانم طبق درخواست شما برای شما اعزام میکنند.

خدمات نظافتی شرکت خدمات نظافتی  درتهران بزرگ مفتخر است تابابهره گیری ازمدیریت تحصیل کرده و پرسنل تلاشگر و زحمتکش خود و همچنین استفاده از نیروهای خدماتی اراسته - مودب -منظم و حرفه ای در امر نظافت و خدمات دیگر بتواند درزمینه های: نظافت منزل شامل اعزام نظافتچی خانم و آقا در کلیه مناطق تهران که از طریق ایکون تلگرام روبرو یا رزرو انلاین خدمات در سایت اقدام به رزرو ...

 

تمیز کردن منزل آسان است !

خدمات نظافت منزلشرکت نظافتیاپلیکیشن شرکت خدماتی 

شرکت نظافتی شرکت نظافتیتوصیه های مهم شرکت خدماتی

شرکت نظافتیشرکت نظافتیمدیریت شرکت نظافتی 

نظافت محل کارشرکت نظافتیچرا شرکت خدماتی 

 خیالتون راحت باشه

نظافت منزل

خدمات نظافت منزل امروزه باپیشرفت صنعت و ورودبه عصرارتباطات روزبه روز انسانها به زندگی راحتتر واستفاده از خدمات سریعتر ازجمله خدمات نظافت منزل سوق پیدا میکنند.ازین رو رقابت هابرای خدمات دهی سریعترومطلوبتربیشترو بیشترمیشوند.شرکت خدماتی نظافتی مانیزدراین تلاش است بتواندخدماتی پویا ومتناسب و درخورشهروندان محترم تهرانی درزمینه های مختلفخدماتی و نظافتی, خدمات نظافت ...

 

 

نظافتچی های شرکت نظافتی  نظافتچی های شرکت نظافتی  دارای مشخصات زیرهستند و تاحدممکن ازفیلترینگ این شرکت عبور کرده اند.اعزام ...

 

پذیرایی مجالس ومهمانداری

 

پذیرایی مجالس ومهمانداریاعزام نیروهای مجرب و حرفه ای آموزش دیده جهت پذیرایی مجالس ومهمانداری درجشن نامزدی-عروسی-تولد-خواستگاری و مهمانی های خانوادگی و ...

 

نظافت منزل ومحل کار

 

نظافت منزل ومشاعات امکان جدید نظافت منزل ومشاعات وراه پله درشرکت خدماتی نظافتی  فراهم گردید.برای اولین باردرشرکت های خدماتی داخل ...

خدمات نظافت منزل

صداقت شعار شرکت خدماتی 

نرخ های شرکت خدماتی نظافتی  قیمت ها و نرخ های ارائه شده از طرف شرکت خدماتی نظافتی  به صورت تلفنیکاملا واقعی میباشد وفاقد هرگونه وجه دریافتی اضافی هست.متاسفانه دیده میشود عده ای از مجموعه ها و شرکت های خدماتی نظافتی به منظور جذب مشتری نرخ های پایین و غیر واقعی به مشتری ارائه میدهند که مشتری در محلبا هزینه های جانبی وغیرقابل پیشبینی ای از قبیل: ایاب ذهاب و آیتم آیتم کردن خدماتو دریافت وجه اضافه بابت هر آیتم و... ...

 

 

شرکت خدمات نظافتی :بهبود کیفیت نظافت منزل واعزام نظافتچی مرتب و تمیزکار ازویژگی های خاصی است که  شرکت خدمات نظافتی بارانهمیشه درراستای ارتقای آن تلاش های زیادی کرده است.متاسفانه نزدیک به سال نو,هرساله موسسه های خدماتی نظافتی زیادی به صورت موقتیظاهرشده وهدف آنها فقط شب ...

 

شرکت خدماتی نظافتی  همواره سعی درجلب رضایت مشتری داشته وکارگران نظافتچی خودراگزینش مینماید.درراستای ارائه خدمات باکیفیت وجلب رضایت مشتریان محترم تهرانی, شرکت خدماتی نظافتی  به منظوراعتمادسازی بیشتردرصورت عدم رضایت مشتری ازکیفیت خدمات ارائه شده درساعت اول,کارفرما میتواندبدون پرداخت هزینه ای کارگرنظافتچی رامرجوع نماید.

باتشکر مدیریت شرکت خدماتی نظافتی 

 

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 420 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 11:29

حال که سیل انتقال خدمات شهری به فضای مجازی و موج ارائه خدمات سیار و آنلاین به راه افتاده ، چرا شما از امتیازات آن بهره نبرید؟ کارواش سیار یا کارواش در محل همچون سایر خدمات آنلاین و سیار ، نه تنها به شما کمک می کند با زحمت و زمان و هزینه کمتر به خواسته خود برسید، بلکه بر کاهش ترافیک شهری و مصرف سوخت کمتر و کاهش آلودگی هوا نیز اثر می گذارد. از طرفی می توانید هر قیمت کارواش سیار را به طور غیرحضوری بررسی کرده و میان گزینه های مختلف انتخاب کنید.

کارواش های سنتی در سالهای آینده کامل حذف خواهند شد. همین امروزه هم می بینیم با ایجاد نرم افزارها و سایت های کارواش سیار تهران خیلی از مردم از این کارواش ها استقبال کرده اند چرا که اکثرا نمی خواهند وقت خود را بیهوده تلف کنند و دوست دارند که ماشینشان در محلی که هستند شستشه شود.

در کارواش سیار ، کارواش را با تمام تجهیزات آن بر روی خودرو سوار می کنند تا بتوان از این محصول در هر مکان و محلی به راحتی استفاده کرد. برای این کار هم چنین باید تانک ذخیره آب و مخزن ذخیره سوخت پر باشند. در این روش تجهیزات به وسیله مدار فرمان مخصوص بصورت تمام اتوماتیک کنترل می شوند و همچنین لوله کشی و اتصالات خروجی بخار و مدار کار دستگاه نصب می گردد.

در کلان شهرها عده زیادی از افراد فرصت رفتن به کارواش را بنا به دلایل مختلف مانند ترافیک ، مشغله کاری و نوبت کارواش و…  ندارند. از این رو سرویس دهی به مشتریان در محل توسط کارواش سیار افراد زیادی جلب کرده و رضایت آنها را فراهم آورده است.

در حقیقت خودرویی که در محل و با مواد نانو شسته می شود، هزینه کمتری نسبت به کارواش های سنتی دارد، از این جهت که اولاً؛ خودرو جهت شستشو نیازی به حرکت و سوخت و ترافیک تا رسیدن به محل کارواش ندارد، ثانیناً؛ شستشوی توسط کارواش سیار جهت انجام خدمات، انعامی طلب و دریافت نمی کند(در کارواشهای سنتی این پرداخت به نوعی ضروری می باشد.) ثالثاً؛ بزرگترین صرفه جویی که زمان می باشد با کارواش سیار کاملاً برطرف انجام می شود.

در جهان امروز ذائقه ها برای خدمات تغییر کرده، اغلب تمایل دارند با استفاده از ابزار های هوشمند مانند تلفن همراه و با اتصال به اینترنت دسترسی آسان تری به جاذبه ها ، امکانات و خدمات پیدا کنند تا بتوانید در وقت و زمان هزینه های خود صرفه جویی کنند.

پس اگر دوست دارید خودرو خود را  به سرعت تمیز نمایید و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید و به دور از ترافیک شهری باشید پیشنهاد میکنیم از سرویس کارواش سیار خودرو استفاده کنید فقط کافی است تلفن همراه خود را برداشته از تمامی خدمات کارواش سیار در محل ارایه شده ، استفاده نمایید.

ویژگی های کارواش سیار بخار :

دارای دو نوع بخار خشک و مرطوب
قابلیت حمل آسان
امکان استفاده برای شستشوی مبل
بخار دهی پیوسته و پرفشار با فشار کاری ۶ بار
دارای سیستم کارکرد اتوماتیک
دارای سیستم هشدار صوتی
شستشوی موتور خودرو بدون ایجاد مشکل برای سیستم برقی خودرو
جلای فوق العاده رنگ خودرو
آنتی باکتریال و میکروب کش قوی و از بین برنده بوی نامطبوع (مانند بوی سیگار)
بدون نیاز به حفر چاه پساب و فاضلاب
از بین برنده ی تمامی لکه ها حتی قیر
کارکرد دستگاه با مشعل گاز و گازویل

ارایه خدمات در محل به مشتری با استفاده از کارواش سیار ایده ای بسیار جالب و مناسب برای کلان شهرها و حتی شهرهای متوسط می باشد. ترافیک ، خستگی روزانه و دلایل متفاوتی باعث می شود بسیاری از شهروندان به ندرت فرصت شستشوی ماشین خود در کارواش را پیدا کنند، از این رو کارواش سیار یا کارواش در محل مناسب این دسته از افراد می باشد

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 386 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 13:56

کارواش در محل تهران یا کارواش سیار در تهران نیز با گسترش روزافزون سیطره فضای مجازی بر زندگی شهروندان و در هم بافتگی اینترنت با نیازمندی های روزمره ، به جمع خدمات آنلاین پیوسته است. می توانید در استراحت کامل در اینترنت فهرستی از خدمات کارواش در محل تهران را بیابید. قیمت کارواش در محل تهران را بپرسید. و در نهایت کارواش آنلاین مطلوب خود را انتخاب کنید.

کارواش در محل تهران یا کارواش در محل آنلاین ، با اعزام نیروهای خود به کلیه مناطق شهر تهران شستشوی ماشین شما در محل با مواد نانو را انجام می دهد. همچنین از مواد مخصوص گندزدایی برای پاکسازی درون خودرو استفاده می شود. برای آگاهی از قیمت ها می توانید وارد سایت شده و از آخرین قیمت کارواش در محل تهران با خبر شوید. کارواش سیار تهران یا کارواش در محل تهران با هدف ساده سازی فرایند شتسشو با حضور در محل اقدام به شستشوی خودرو شما می نماید. از دیگر خدمات کارواش سیار تهران می توان به پولیش بدنه خودرو و همچنین بازدید دوره ایی خودرو اشاره کرد. فقط کافی است با شماره پشتیبانی تماس بگیرید و در جهت درخواست آنی و یا رزرو اقدام نمایید.

سرويس كارواش كامل نانو براي خودروهاي سواري، هاچ بك و شاسي بلند  شامل خدمات :

* روشويي

* جارو و نظافت داخل

* واكس داشبورد

* واكس دور لاستيك ها

 

منظور از كارواش در محل تهران ارائه خدمات كامل شستشوي خودرو در محل حضور مشتريان (پاركينگ منزل، محل كار يا هر موقعيت جغرافيايي است كه مشتري تعيين نمايد) می باشد.

مزایای استفاده از محصولات شستشوی اتومبیل بدون آب:

* کمک به کاهش آلودگی محیط زیست

* ایجاد لایه محافظ در مقابل آلودگی ها بر روی رنگ خودرو

* ممانعت از آلودگی سریع مجدد خودرو

* صرفه جوئی در مصرف آب

* جلوگیری از اثرات سوء خودرو و محافظت در برابر گرد و غبار

* استفاده آسان در هر زمان و مکان

* جاروی داخل فضای اتاق و صندوق عقب در کارواش در محل تهران

* شستشوی بدنه ، شیشه ها ، لاستیک ها واکس داشبورد ، لاستیک و رینگ با مواد نانو

این خدمات بدون هزینه ایاب و ذهاب و انعام ارائه شده و همراه با نانو بدون ریختن حتی یک قطره آب انجام می شود. به کمک خدمات آنلاین می توانید لیست قیمت کارواش در محل تهران را جست و جو کرده و بهترین و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب کنید.

کارواش در محل تهران با داشتن کادر مجرب و تعمیرگاه مجهز و داشتن اتو سرویس در تهران اقدام به ارائه ی خدمات در محل از قبیل کارواش در محل نموده تا همراهی خود را با شما محکم تر نماید

 

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 483 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 14:02